JVC KD-BT11

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-BT11 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

paulmajoor 30-05-2010
Geschreven voor: JVC KD-BT11

Goede geluidskwaliteit en een goede simpele bediening.
Over de radio en cd speler niks dan lof.

Dan de minpunten:
Er zit geen USB aansluiting op (iets dat toch standaard moet zijn).
Punt 2 is de carkit: gebruik hem niet is mijn advies. Werkt omslachtig en de geluidskwaliteit is ver beneden pijl. Je kunt zelfs met veel inspanning nog geen normaal telefoongesprek voeren.

tsjukkie 30-06-2009
Geschreven voor: JVC KD-BT11

Gisteren deze radio gehaald. Aangezien ik hem voornamelijk heb aangeschaft voor de ingebouwde carkit deze gelijk uitgeprobeerd. Nou, dat viel dus vies tegen. De mic kan op 3 standen voor gevoeligheid. Bij standen 1 en 2 was ik aan de andere kant nauwelijks te horen en vroegen de mensen me om de telefoon in de hand te pakken. Bij stand 3 hoort degene die je belt alleen zichzelf echo-en. Vandaag hebben we hem dan ook terug gebracht.

De radio is voor de rest erg gebruiksvriendelijk. Ook voor de leek is het denk ik wel te doen.

Suzan 12-01-2009
Geschreven voor: JVC KD-BT11

Ik heb deze radio sinds het weekend in mijn bezit. In eerste instantie was ik op zoek naar de 331 of de 351 van JVC, maar deze biedt meer mogelijkheden. Met name de aux aansluiting en de blue tooth mogelijkhied bevalt mij zeer goed. Ik heb nu mijn I-pod hierop aangesloten. In de beschrijving hebben ze het over een ander aparaat zodat je via de radio de I-pod kunt bedienen, maar met een tulp kabel kun je hem ook prima beluisteren , gaan alleen d einstellingen via de I-pod zelf.
Voor de rest moet ik nog een hoop dingen uitvinden. Verder vind ik de verlichting niet zo mooi, maar las al dat je die kunt dimmen, nog even mee spelen dus....

Wat ik mij afvraag is of de afstandsbediening die je erbij kunt gebruiken er een is die je op je sturen kunt vastzetten, anders lijkt het mij niet zinvol.
Iemand daar ervaring mee?????

Wim070 13-12-2008
Geschreven voor: JVC KD-BT11

Heb deze radio enige tijd in mijn bezit. De radio werkt prettig, bluetooth werkt goed, cd's en (mp3) cd's werken ook goed. Naar mijn mening een zeer complete radio.

Minpunten
- Vind het een klein minpuntjer dat als ik een cd luister niet op knopje 1 kan drukken voor Track 1, 6 voor track 6, lang 1 voor track 7 en lang 6 voor track 12. Dat was bij mijn vorige radio erg handig.
- Een groter minpunt is het zappen tussen de radiostations, dat kan niet met 1 knop maar je moet apart knop 1-6 invullen.

Als ik van de gelegenheid gebruik mag maken, het volgende:

Ik heb (volgende week) een nieuwe Renault Twingo met Radio stuurbediening. Deze radio kan echter alleen cd's afspelen en geen carkit ofzo.
Ik vraag me af of ik de radio toch op de stuurwielbediening kan zetten? Iemand een idee?

RSW 10-12-2008

Best mooie radio.
Jammer echter dat de radio geen zwart lijstje heeft, dat zilver past niet echt mooi bij de meeste dashboards.

Ik was eerst ook slecht te verstaan via de Bluetooth met mijn telefoon maar heb de microfoon toen op de MIC3 stand gezet (staat in de gebruiksaanwijzing). Toen was dat probleem opgelost!

Telefoonboek op de radio zetten is me nog niet gelukt. Misschien kan dat niet met mijn Qtek.

dmp 06-05-2008

Mooie complete radio!
Veel opties maar er er zit een duidelijke handleiding bij dus alles wordt snel duidelijk!

Geluidskwaliteit is goed, de ingebouwde Equalizer maakt het allemaal net iets mooier. Hoewel de bas in vergelijking met mijn vorige sony iets minder was maar die had dan ook een x-plod functie.

Bluetooth streaming werkt zover ik het heb kunnen testen redelijk, hoewel mijn telefoon ad2p niet officeel ondersteunt klinkt het overgestuurde geluid goed (af en toe wat happeringen maar ik denk dat dat aan de telefoon ligt. Bellen werkt ook wel redelijk, Ik ben verstaanbaar maar de tegenpartij zegt wel dat ik ver weg klink.